Како да изберете софтвер за управување со бизнис за продуктивни тимови
Дали често чувствувате дека вие и вашиот тим користите премногу апликации? Дали мислите дека ако имате само една апликација која ги има сите карактеристики што ви се потребни, помалку ќе ви го одвлекува вниманието и ќе ја подобри соработката на вашиот тим? Изборот на софтвер за управување со бизнисот не е лесна задача. Една од главните причини е фактот што многу скапи софтверски решенија не ви ги нудат сите карактеристики што ви се потребни. А на крајот, ќе откриете дека трошите многу пари на повеќе апликации кои не ги решаваат сите ваши проблеми. Затоа при изборот на софтвер за управување со бизнисот, треба да се фокусирате на потрагата по софтвер кој ги задоволува вашите индивидуални потреби. Она што функционира за другите, можеби нема да функционира толку добро за вас. Да се биде дополнително внимателен во оваа фаза, ќе ви заштеди време и пари на долг рок и ќе игра голема улога во зголемувањето на продуктивноста на вашиот тим.
Избравме некои од главните критериуми што ви се потребни за да го идентификувате вистинскиот софтвер за управување со бизнис за вас и вашиот тим. Тие се:
Број на карактеристики
Некои апликации нудат одлична услуга и одличен дизајн, но можат да ви понудат само неколку функции за тимска соработка. Ова значи дека вие и вашиот тим потенцијално ќе изгубите драгоцено време менувајќи повеќе комплементарни апликации. Попаметно е да барате апликација богата со функции, која ќе ви овозможи да го искористите максимумот од неа, користејќи ја во различни секојдневни ситуации.
Лесен за користење
Ако апликацијата е тешка за користење, односно нема интуитивен кориснички интерфејс, може да биде тешко за целиот тим да се навикне да ја користи. Наместо да го поедностави вашиот деловен процес, ќе го отежне користењето за вашиот тим. При изборот на вистинскиот софтвер, пробајте ја бесплатната верзија на претпочитаниот софтвер и видете како тој би можел да се вклопи во потребите на вашиот тим.
Одберете облак (cloud) Изборот на софтвер базиран на облак ви овозможува да ги видите најновите уредувања и активности. Сите податоци ќе бидат зачувани онлајн, што значи дека секој член на тимот ќе може постојано да ги следи сите промени што се прават.
Важноста на компатибилноста и интеграциите
Она што понекогаш го занемаруваме при изборот на софтвер е колку добро овој софтвер функционира со други апликации. Осигурајте се дека можете да го интегрирате софтверско решение кое ќе го одберете со други алатки што вие и вашиот тим често ги користите. На пример, софтверот што ќе го изберете мора да ги поддржува сите типови датотеки што ги користи вашиот тим.
Приватноста е клучна
Тимската соработка не значи дека сите датотеки и комуникации треба да бидат достапни за секого. Членовите на тимот треба да знаат дека нивните разговори и доверливи датотеки ќе бидат безбедни. Погрижете се да ги проверите опциите за приватност на софтверот што го избирате и обратете посебно внимание кога го правите тоа!
Сега кога знаете што да барате при изборот на софтвер за управување со бизнис за вашите тимови, важно е да се спомене дека Тафома ги има сите работи наведени погоре.
Имате апликација која има многу функции, а сепак е лесна за користење. Апликација која е базирана на облак и е компатибилна со други алатки и софтвер. И последно, но не помалку важно, посветува дополнително внимание на чувањето на работите безбедни и приватни. Она што се случува во Тафома, останува во Тафома.
За да го испробате сами, добијте ја бесплатната верзија за вашиот тим и тестирајте ги сите карактеристики. Она што е уште подобро, можете да го надградите вашиот метод на плаќање, за да одговара на специфичните потреби на вашиот тим во секое време!